Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 28. marec 2022

mag. Tomaž ŠTEBE, ZELENI SLOVENIJE - čas je za POVEZOVANJE - ZATO delujem v ekipi POVEŽIMO SLOVENIJO!


HVALA DA STE VOLILI!
MOJA PRVA SPOZNANJA - na POVEZAVI

Kandidat mag. Tomaž ŠTEBE, Zeleni Slovenije

Območje kandidature: Občina Domžale - desni breg Kamniške Bistrice, Mengeš, Trzin (volilna enota 4 Ljubljana Bežigrad, okraj 11 - Domžale 2)

POŠTENO, GOSPODARNO IN ODGOVORNO
V HARMONIJI Z NARAVO
POVEZOVANJE, SPREJEMANJE IN PRAVA DEJANJA ZMAGUJEJO

VABIM VAS NA VOLITVE

RAZMISLITE - DEJANJA ZA VAS - LINK TU.

VSEKAKOR ODDAJTE SVOJ GLAS

HOTENJA ZMAGUJEJO

POŠTENO Z LJUBEZNIJO

VSE DOBRO !

S PESMIJO V SRCU .. 

TOMAŽ

POVEJTE, SPOROČITE, KOMENTIRAJTE ..

PROSIM ZA ODZIVE IN PREDLOGE!

VESEL BOM POGOVORA Z VAMI .. .. tomaz.stebe@gmail.com .. 051372782

KDO SEM Življenjepis - LINK TU

https://sites.google.com/site/stebetomaz/Home/About

mag. Tomaž Štebe, dipl. inž. elektrotehnike – avtomatika, magisterij znanosti - računalništvo in informatika.

Inženir aplikativec – razvijalec, SW in HW (zasnova, specifikacija, izvedba, implementacija, vzdrževanje), konzultant, projektant, tudi v tujini, ducat let odgovoren izvajalec proračunov in nalog kot izvršnik in župan, poslanec, lastnik patenta v ZDA, delujoč za pošteno in strokovno upravljanje, prav(ič)no Slovenijo – že skoraj pol stoletja.

Živel sem v Ihanu in Domžalah in sedaj v Mengšu. Še prej v Mostah pri Komendi in v Kostanjevici na Krki. Gimnazijska leta na Gimnaziji v Kamniku in študijska leta ter med delom v Belgiji sem igral košarko in bil trener v Domžalah, Mengšu ter v Temseju.

PREDVOLILNI LETAK - POVEZAVA

PREDVOLILNI LISTEK - POVEZAVA 

ZAVZEL SE BOM ZA DEJANJA, DA NAREDIMO - DEJANSKO

TŠ01: PRIMARNI VODOOSKRBNI SISTEMI SO V CELOTI DRŽAVNA INFRASTRUKTURA, TAKO KOT VIRI PITNE VODE. NE VEČ OBČINSKA ZARADI OPTIMALNEGA DELOVANJA, TO JE POVEZOVANJA CELOTNIH VODOOSKRBNIH OBMOČIJ, VAROVANJA VODOZBIRNIH IN VODOVARSTVENIH OBMOČIJ IN DOBREGA GOSPODARJENJA, PREDVSEM ZARADI VARNE, ZANESLJIVE OSKRBE Z ZDRAVO PITNO VODO ZA VSE.

TŠ02: DIGITALNI NEPOSREDEN STALEN (ON-LINE REAL TIME) DOSTOP DO VSEH ANALIZ PITNE VODE, VPLIVIH NANJO – ZA VÉDENJE IN ZAVEDANJE VSEH O POMEMBNOSTI OKOLJSKO-SONARAVNEGA RAVNANJA IN DELOVANJA NA VIRE PITNE VODE, KAKOVOST BIVANJA IN ZDRAVJE.

Podobno glede vsebnostih / kontaminantih v zraku, zemlji, hrani ter njihovih posledicah na zdravje, z lokacijskimi podatki ter korelacijo za ugotavljanje vplivov na zdravje in kakovost bivanja.

Temeljna človekova pravica je védenje, dolžnost pa zavedanje in odgovorno ravnanje!

TŠ03: UKINITEV NADOMESTILA (DAVKA) ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NUSZ UVEDENEGA V ČASU DRUŽBENE LASTNINE. KOMPENZACIJA, IZPAD, TEGA OBČINSKEGA DAVKA SE NADOMESTI Z ZVIŠANJEM DOHODNINE (DAVKA) OD DOHODKA DRŽAVI, KI PRIPADA OBČINAM (PRIMERNE PORABE). DRŽAVA PA Z DIGITALIZACIJO IN AVTOMATIZACIJO TER POENOSTAVITVIJO POSTOPKOV IN DEBIROKRATIZACIJO, OPTIMIZIRA IN ZMANJŠA STROŠKE DELOVANJA.

OBDAVČITEV NEPREMIČNIN JE NEUSTAVNA IN SE NE IZVEDE. USTAVNEMU SODIŠČU SE POSREDUJE POBUDA ZA (PONOVNO) PRESOJO GLEDE NA TO, DA SO ZA NEPREMIČNINE PLAČANI VSI STROŠKI IN DAVKI, ZATO JE DODATNO OBDAVČEVANJE POMEMBNO USTAVNO VPRAŠANJE SPOŠTOVANJA USTAVE RS, PRAVA IN ČLOVEKOVIH PRAVIC. ČE NEPREMIČNINA NI V FUNKCIJI JE TO PRAVICA IN ODGOVORNOST LASTNIKA, ČE PA JE V UPORABI, SE Z NJO GOSPODARI, POSLUJE, PA LASTNIK PLAČUJE VRSTO DAJATEV (OMREŽNINE, DDV, TROŠARINE IN PRISPEVKE).

TŠ04: POENOSTAVITEV ADMINISTRATIVNIH IN UPRAVNIH POSTOPKOV Z RESNO DIGITALIZACIJO, NPR. VARNA IN VERODOSTOJNA KRIPTO TEHNOLOGIJA AVTENTIKACIJE; POPOLNO BREZPAPIRNO DELOVANJE; DEBIROKRATIZACIJO IN AVTOMATIZMI – SOFT NAMESTO HARD.

TŠ05: ENOTEN PORTAL ZA CELOTNO UPRAVO DRŽAVE, OBČIN, SODSTVA, IPD (konkretne izboljšave in spremembe še navedemo – zgled Estonija, ki ji nikakor ne sledimo konkretno).

TŠ06: IZLOČANJE ENERGETSKIH VSEBIN (PLINA) IZ ZA TO PRIMERNIH (TRDIH KOMUNALNIH) ODPADKOV (INCINERATION, RESOURCE); PRESOJA REKONSTRUKCIJE TEŠ6 ZA VPLINJANJE ODPADKOV OZ. SLABIH ENERGENTOV.

TŠ07: PLAČILO PREVZEMA KOMUNALNIH ODPADKOV RAZNIM PUBLIKUSOM ŠELE PO DEJANSKI NADZOROVANI DOKONČNI OBDELAVI.

TŠ08: UVEDBA ELEKTRONSKIH GLASOVANJ NA PODLAGI KVALIFICIRANEGA ELEKTRONSKEGA PODPISA IN DIGITALNE KRIPTO TEHNOLOGIJE AVTENTIKACIJE; POSTOPOMA SE ZMANJŠUJE ŠTEVILO VOLIŠČ.

TŠ09: POŠTENO PAČEVANJE CESTNINE ZA TOVORNJAKE NA VSEH CESTAH V SORAZMERJU S POVZROČENO ŠKODO NA CESTAH. MOŽNO LE S SATELITSKIM CESTNINJENJEM, KI BI MORAL BITI UVEDEN ŽE PRED DUCATOM LET. VEČ NA LINK TU

PRISPEVKI ZA CESTE SE MINIMIZIRAJO. 

TŠ10: ??

Se nadaljuje

ZAKAJ SEM JAZ VAŠ ČLOVEK

Dobro poznam Bistriško Savsko dolino. Njene izzive, priložnosti, uspehe in probleme. Javno in politično ter z odgovornimi nalogami delujem dobrih 30-let. Pet let v Domžalah kot član skupščine in izvršnega sveta, zadnji 2 leti njegov predsednik (vir: prispevek 11 Tomaž Štebe 'Služil, skrbel, pomagal občanom' v knjigi DEMOS na Domžalskem). Osem let kot župan Občine Mengeš. In kot poslanec v letih 2005 do 2008.

KAJ SO KLJUČNI PROBLEMI V MOJI LOKALNI SKUPNOSTI IN KAJ LAHKO JAZ NAREDIM ZATO, DA JIH REŠIM?

Na območju Domžal, Mengša in Trzina oz. širše v Bistriški dolini so glavni izzivi:

-        Neučinkovit javni promet v somestju Ljubljane, ki bi pritegnil dnevne prevoze na delo v Ljubljano. Že pred 20-leti sem se zavzemal za dvotirno moderno železniško povezavo, najprej do Trzina kjer bi bil poslovno, športni, parkirni center. Kasneje bi to železniško povezavo modernizirali do Domžal in kot drugi tir železnice proti Jesenicam, mimo Mengša, Komende, Brnika in Kranja.

Čas je za izvedbo, še prej pa temeljita odprta strokovna inženirska, prostorska analiza in javna obravnava pristopa. Tudi s proučitvijo uporabnosti digitalne mobilnosti, dela na daljavo, razpršenimi uradi, in podobno.

-        Problematična in tvegana nepovezanost vodooskrbnih sistemov, ki so obremenjena z onesnaževanjem in brez resne rezerve – tudi MO Ljubljana.

Primarni vodooskrbni sistemi postanejo v celoti državna infrastruktura, tako kot viri pitne vode, zaradi optimalnega delovanja, to je povezovanja celotnih vodooskrbnih območij, varovanja vodozbirnih in vodovarstvenih območij in dobrega gospodarjenja, predvsem zaradi varne, zanesljive oskrbe z zdravo pitno vodo za vse.

Zapisi o tem - spodaj LINKI.

-        Digitalni neposreden stalen (on-line real time) dostop do vseh analiz pitne vode, vplivih nanjo – za védenje in zavedanje vseh o pomembnosti okoljsko-sonaravnega ravnanja in delovanja na vire pitne vode, kakovost bivanja in zdravje (in podobno glede vsebnostih / kontaminantih v zraku, zemlji, hrani ter njihovih posledicah na zdravje, z lokacijskimi podatki ter korelacijo za ugotavljanje vplivov na zdravje in kakovost bivanja).

-        Visokotehnološko podjetništvo je priložnost na našem območju z dobrimi povezavami in lepim okoljem za delo in bivanje. Tudi za globalna podjetja. Z nepovratnimi sredstvi se podprejo projekti v podporo. Tudi za podjetniške inkubatorje, coworkig, ..

-         ..

KATERE TRI LJUDI/LJUBLJENČKE/STVARI IMAM RES RAD

V veselje in zadovoljstvo ter posebne pozornosti so deležni moji štirje vnuki, Jan, Jakob, Bor, Jernej, in moja najboljša prijateljica vnukinja Eva. Ko mečemo na koš smo še posebej razigrani. Najstarejši Jan je nadarjen in dober košarkar.

ZAKAJ SEM NA LISTI ZELENIH SLOVENIJE, VREDNOTE

Skrb za zdravje, zdravo bivanje je odgovorno ravnanje z naravo in okoljem, z našo Zemljo, vsemi njenimi t.i. sferami. To me še posebej nagovarja, velja in je obveza dejavno delovati za Zelene Slovenije.

KAKŠNO PRIHODNOST VAM BOM ZAGOTOVIL?

Zeleno                              HARMONIJA Z NARAVO

  Digitalno                         GOSPODARNOST

      Realno Resno             RESNICA

         Avtomatsko              ENOSTAVNOST, HITRO

            Verodostojno         PRAV(IČ)NOST

               Osebno              SOCIALNOST, HUMANOST

ZAKAJ SEM VREDEN VAŠEGA ZAUPANJA?

Že desetletja se trudim in borim za človeka vredno bivanje in varovanje narave. Z dejanji in prizadevanji kot državljan - davkoplačevalec, v Civilni iniciativi Mengeš in pri Zelenih Slovenije.

Tudi z malimi dejanji kot posameznik: dosledno ločeno oddajanje odpadkov, poberem vsak odpadek, bio odpadke kompostiramo, držim se 4 pristopov R: Reduce, Reuse, Recycle, Resourse.

Udejanjam in bom zelena digitalna in gospodarna prava dejanja ter uspešno, konkurenčno, inovativno podjetništvo, moderno izobraževanje, pošteno socialo, učinkovito vodenje, pošten nadzor in sodstvo. Vse z enakim pomenom za razvojno in konkurenčno Slovenijo in zdravo okolje ter kakovostno bivanje, zadovoljstvo in nagrajevanje vseh, ki si prizadevajo, pošteno delajo in živijo.

Prava dejanja bom usklajeval strokovno, javno, politično v dialogu z vsemi zavzetimi, ki so pripravljeni, si želijo pošteno in argumentirano razpravo.

Nimam delnic slovenskih podjetij s solastništvom države.

Ravnam se po maminem napotilu, da nobeno kosilo ni zastonj. 

Primeri mojih aktivnosti, prizadevanj, objav, predlogov, itd.:

https://www.facebook.com/CivilnaIniciativaMenges

https://www.facebook.com/alpskavodaizpodkrvavcaod1960zavse

GLAS ZA umnosti PROTI neumnostim / VOICE FOR sense AGAINST nonsense

https://1planet4u.blogspot.com/

https://www.facebook.com/1planet4u

https://www.facebook.com/tomaz.stebe/

https://www.linkedin.com/in/tomazstebe/details/education/

https://www.facebook.com/KoperRailwayReassessment

2TiRailwayIssuesActionCalls

KAJ LAHKO NAREDIMO SKUPAJ (povezava na lokalne probleme)

Predlagajte oz. podprite moje aktivnosti, borbe, dejanja, prizadevanja.

V KAJ JAZ RES VERJAMEM

V nezmotljivost Stvarstva.

Če ne postaviš dobrih temeljev, se z zadevo ubadaš vse življenje in nato se ti še zruši.

Noben boj ni zaman, ko delujemo z vero v poštenje in pravičnost.

Osebnost nas prisili, da se premaknemo, obveznost, da nadaljujemo, disciplina pa, da vztrajamo!

ZAKAJ SEM JAZ DRUGAČEN KOT OSTALI KANDIDATI?

Vse borbe, ki jih vodim in trud, ki ga vlagam kot državljan in davkoplačevalec me delajo že kar za čudaka. Oziroma me nekateri za takega imajo. Namesto, da bi sodelovali, si pomagali in bi skupaj postali močnejši. 

V javni službi sem bil vedno operativec. V politiki so mi bistvene vrednote in služenje za skupno dobro.

Zapis o mojih začetkih je v knjigi DEMOS na Domžalskem 2020.

NA POT RAZUMA [pámet je boljša kot žamet] ..

.. NAPREJ IN NAVZGOR - Ultreia et Suseia 

GREMO NA VOLITVE DA ZMAGAMO

PRAVI RAZVOJ - PODLAGE

POŠTENO, ZAVZETO, NAPREDNO, ČLOVEKU IN OKOLJU PRIJAZNO PODJETNIŠTVO

PRAVA GOSPODARNA ZELENA ZDRAVA DIGITALNA DEJANJA

DOBRA KOMUNIKACIJA Zavedanje.AKCIJA.Napredek


MOJE VREDNOTE

Poglejte zadnjo alinejo .. POVEZOVANJE!



MOJA DEJANJA IN PRIZADEVANJA - v slikah



















MOJA DEJANJA IN PRIZADEVANJA - narejene objave, vloge, zahteve, pritožbe, ..

NARAVA OKOLJE HRANA LJUDJE ZDRAVJE VODA ZRAK ZEMLJA HRANA SEVANJE HRUP






Civilna iniciativa Mengeš … delujemo: Svetovni dan voda/Zemlje 2019; Od leta 2000 – 20-ič ogled Izvirov alpske vode in vodozbirnega območja izpod Krvavca
[Mengšan 2019 april stran 42]
Ustanovljeni smo, da presežemo sramoto, tragedijo in preprečimo nerazumno ukinjanje oskrbe z alpsko vodo iz 30-odstotno našega skupinskega vodooskrbnega sistema, z vsemi demokratičnimi in sodno-pravnimi sredstvi! In delujemo z vedno več povezav s podobno mislečimi. Nenazadnje zaradi naših predhodnikov, ki so lepo in uspešno poskrbeli za nas, mi pa smo dolžni za naše zanamce. Pošten namen, delo za skupno dobro in vztrajnost ter odločnost se prej ali slej sprejeti večinsko in uspešni.
V EU hiši Evropskega parlamenta in komisije v Ljubljani smo 20. marca organizirali posvet ob Svetovnem dnevu voda 2019. Prof. dr. Mitja Rismal, dr. Peter Kralj (preko skype-povezave), Jože Horvat, Vido Kregar in mag. Tomaž Štebe smo predstavili pomen védenja o vsebnostih (kontaminantih) in vplivih na pitno vodo za zavedanje in dejanja za odpravljanje sedanjih in preteklih onesnaževanj – za bolj zdravo pitno vodo – 'voda za vse - brez izjem'. Poročilo je na http://1planet4u.blogspot.com/.../svetovni-dan-voda-2019....
Mednarodni dan Zemlje 22. aprila 2019 poteka pod geslom "zavarujmo ogrožene vrste" – smo tudi ljudje ogrožena vrsta ... smo sposobni, pripravljeni, … zavarovati tudi sebe poleg drugih ogroženih vrst?!
Kaj predlagate, da so naša ožja - občinska, širša - regijska, narodna - državna DEJANJA za zaščito in zavarovanje rastlin, živali, ljudi – Zemlje? Na primer:
Čebele na Mengeškem polju, Drnovem, …, ki jih ogroža z uporabo spornih, nevarnih herbicidov intenzivno kmetijstvo. Strokovni zaključek hidrogeologa je, da je podtalnica ogrožena zaradi razrahljane zaščitne zgornje plast zemlje zaradi preglobokega oranja in vplivov kmetijstva, prometa in urbanizacije.
Aktivno onesnaževanje z nevarnimi izcednimi spojinami v prodnato podtalnico zaradi nezakonitega ravnanja z odpadki v nekdanji 'hitlerjevi' (naziv za puščavnika) 'skedovski' jami pri Mostah (predvsem Publicus, morda tudi Biotera, Rešet, ...). Posledično je ogroženo in prizadeto zdravje ljudi zaradi kontaminacije (zastrupljanja!) na vodozbirnem in vodovarstvenem območju domžalskih črpališč (vodnjakov) iz podtalnice.
Betoniranja in onesnaževanja Pšate se nadaljujejo. Izjavljanje in podpisovanje pobude Pšata studenec, razen simboličnega, nima učinka.
[PRESTAVLJENO IZ 20. APRIL NA PREDVIDOMA 25. MAJ !!!] v soboto, pa bomo izvedli dvajseti ogled Izvirov alpske vode nad spodnjo postajo žičnice na Krvavec. Od leta 2000 neprekinjeno vsako leto z ogledi in pobiranjem odpadkov opazujemo in dokumentiramo dogajanje na virih alpske vode in v okolju, ko prehodimo enega od treh grabnov do Gospince oz. Kriške planine, tudi do Zvoha smo že šli.
Dobrodošli vsi, tudi če pridete samo na ogled. Posebej pa ste povabljeni tisti, ki ste že bili z nami. Našli se boste na pripetih slikah.
Prosim, da sporočite udeležbo na 'tomaz.stebe@gmail.com ali na 051 372782 ali s komentarjem na to objavo. Vabilo bo še objavljeno!
Za pohod imejte s seboj malico. Za svojo varnost odgovarja vsak sam. Priporočamo ustrezno gorniško pohodno opremo in pripravljenost. Za vreče in rokavice ter prevoz z žičnico ter zakusko na koncu bomo poskrbeli.



Osnovno besedilo poslano za objavo v Mengšan 2019 februar.
Kazensko-odškodninsko –
RUŠENJE 30 odstotkov mengeškega vodovoda izpod Krvavca!
Nepredstavljivo – toda resnično! Sramota in popolno nespoštovanje do naših predhodnikov iz Mengša, ki so izborili in zgradili vodovod z alpsko vodo.
Ne bomo popustili!
Tudi če tožilstvo (iz Domžal) še ne vidi utemeljenega suma kaznivega dejanja. Za tožilca (iz Domžal) rušenje javne, skupne lastnine, ne pomeni dovolj utemeljenega razloga za kazensko odškodninski pregon odgovornih.
Varuhinja človekovih pravic, nekdanja tožilka, pa tudi ne.
(Ne)predstavljivo! (Ne)normalno!!
Prilagam zgoraj omenjena izdelka varuhinje (nekdanje tožilke) in tožilca (iz Domžal).
mag. Tomaž Štebe, vodja CIM
19. februarja 2019 bo minilo 10 let od sprejema sklepov, da:
1. »občina Mengeš ohrani dosedanjo oskrbo s pitno vodo izpod alpskega območja Krvavca.«.
2. Občina Mengeš zagotovi svoj delež virov za modernizacijo, povečanje zmogljivosti in gospodarjenje obstoječega Vodooskrbnega sistema Krvavec.
3. Občina Mengeš se vključi v projekt povečanja zmogljivosti Vodooskrbnega sistema Krvavec in z ostalimi občinami solastnicami nadaljuje pripravo dokumentacije za odobritev kohezijskih sredstev Evropske unije in proračunskih sredstev Republike Slovenije v primeru, da se iz tega vira zagotovi 100-odstotna oskrba s pitno vodo, ki zadostuje za Občino Mengeš.
Tudi tretji sklep je realen saj je z vodnim dovoljenjem za 143 l/s za Občino Mengeš s 30% pravic zagotovljeno dovolj količin že samo iz alpske vode - 42,9 l/s.







*****

Nadaljevanje in dopolnitev preteklih prizadevanj ter pravih dejanj - glej zapisa ob volitvah v EU in SI parlament.

Kandidiram v volilni enoti 4 Ljubljana Bežigrad, v okraju 11 na območju Občine Domžale (desni breg Kamniške Bistrice), Občine Mengeš in Občine Trzin - v naseljih: 




Zapis ob zadnjih volitvah v Državni zbor / SI parlament je na povezavi ..

 .. https://glasljudiaktivneskupnosti.blogspot.com/2018/05/cas-je-za-zelene-slovenije-dejanja.html - Čas je za ZELENE SLOVENIJE! DEJANJA MODREGA člana ekipe ZELENIH SLOVENIJE Tomaža ŠTEBETA

Zapis ob zadnjih volitvah v EU parlament

GREM NA VOLITVE .. DELUJEM AKTIVNO .. Mati ZEMLJA – JAZ sem z NJO, ONA je z MENOJ

Add caption

NAPREDNA  EVROPSKA ZVEZA

IN Z NJO SLOVENIJA

Nacionalnim državam Evrope naj bi bila zgled organiziranja in delovanja Švicarska konfederacija. Švica je kot globalno EU omejena z ozemljem in viri toda kljub temu med ali celo pred najbolj uspešnimi državami.
Uspela je zgraditi močno gospodarstvo, uspešno civilno družbo z resnično vladavino prava in ohranila zdravo življenjsko in naravno okolje.

V Sloveniji se žal le besedno zgledujemo po Švici. V resnici pa za njo in mnogimi državami zaostajamo.
Nekaj mojih predlogov je v nadaljevanju. Tudi takih, ki jih lahko najbolje izvedemo v EU.


 MLADOSTN- ZELENI SLOVENIJE 
Add caption
Smo mladi, ki jim ni vseeno, mladostni in izkušeni, ki jih podpiramo, smo med političnimi, ideološkimi in interesnimi poli povezovalni, umirjeni, neobremenjeni, ustvarjalni, delovni.
Med nami je mesto samo za etične in poštene!
MLADI: sedanjost, prihodnost! 55+ naše bogastvo!


NORMALNA država - NEZAMENLJIVI naravni viri!

KONKURENČNO TRŽNO DIGITALNO ZELENO gospodarstvo

OBČEČLOVEŠKE VREDNOTE - poštenje, spoštovanje, odgovornost do narodne in kulturne identitete, ..

NEODVISNO, PRAV(IČ)NO sodstvo!

Kot Avstrija - OHRANJANJE, SKRB, VAROVANJE NARAVE, OKOLJA
Kot Nemčija - GOSPODARJENJE, INFRASTRUKTURA, ENERGETIKA (OBNOVLJIVI VIRI)
Kot Skandinavija - SOCIALA, IZOBRAŽEVANJE, ENAKE MOŽNOSTI, VSEŽIVLJENJSKO UČENJE
Kot Islandija - PRAVO, PRAVICA, ODPRAVA KORUPCIJE
Kot Estonija - DIGITALNA ZELENA DRUŽBA

  ZELENI   SLOVENIJE     DEJANJA  

Skrbno gospodarimo – SLOVENIJA – Ohranjamo – Varujemo

DOSEGLI BOMO, DA
 TUDI EU UKREPA:
CESTNINE TOVORNJAKOV VIŠJE IN PO VSEH CESTAH,
TOVORI NA ŽELEZNICO;

SMETARINE NIŽJE, MANJ ODPADKOV IN EKOLOŠKO PREDELANI;

JAVNI POTNIŠKI PREVOZ BREZPLAČEN;

.. PREDLAGAJTE ZELENA DEJANJA!!

Stroški vseh bodo nižji tudi zaradi PRIHRANKOV s PRAVO ZELENO DIGITALNO organizacijo družbe, države, gospodarstva, izobraževanja, vsakodnevnih opravil posameznikov.
VÉDENJE o vsem, kar vpliva na naše zdravje, okolje, naravo
z neposrednim in takojšnjim dostopom z ZELENIMI DIGITALNIMI aplikacijami.

Komentarji

torek, 30. november 2021

Alpska pitna voda za Mengeš UstS

Alpska pitna voda za Mengeš UstS za POVEZOVANJE - mapa z dokumenti LINK TU



+++ Posameznik pobudnik, pritožnik skupne zahteve na Ustavno sodišče Republike Slovenije

Datoteka: (Ime Priimek posameznik-vplivi)UstS-AlpskaPitnaVodaMengešPobudnik_PritožnikKonkretenLastenPravniInteres_PodlageF

pdf format LINK TU

Besedilo za urejanje LINK TU

Izvedba in razveljavitev dejanj kršitev sklepov Sveta Občine Mengeš 'SOM20090219'; za 'Alpska pitna voda za Mengeš'; ustavnopravna presoja dolžnosti udejanjanja aktov.

Ustavno sodišče Republike Slovenije

Beethovnova ulica 10, p.p. 1713, 1001 Ljubljana, info@us-rs.si

Skupna zahteva, pobuda, pritožba, začasna odredba na naslovno sodišče zaradi ustavno pravnih kršitev sklepov Sveta Občine Mengeš (23. seja, dne 19. 2. 2009 – 'SOM20090219') in začasna odredba za takojšnjo razveljavitev posledično nezakonitih dejanj odgovornih: zaprtje dotoka - ustavitev oskrbe, odstranitev in porušitev povezave; odvzem 30-odstotkov vodnih pravic Občine Mengeš; in ne sodelovanje Občine Mengeš pri vzdrževanju, obnovi in povečanju kapacitet Medobčinskega vodooskrbnega sistema Krvavec ('Alpska pitna voda za Mengeš')

Konkretni in neposredni lastni pravni interesi, posegi in vplivi v lastne in osebne pravice, pravne interese oz. položaj (24. člen ZUstS),

Skupna zahteva za absolutno prednostno presojo naslovnemu sodišču za oceno ustavnosti oz. zakonitosti ter ustavna pritožba glede 'Alpska pitna voda za Mengeš' [datoteka »UstSskupnaZahtevaPobudaPritožba-KršitevSklepovSvetaObčineStatutaPravicaAlpskaPitnaVodaMengeš-začasnaOdredbaUveljavitevSklepovUstavitevDejanjF«]

Za pripravljavca skupne zahteve na naslovno sodišče pooblaščamo: Tomaž Štebe, Hribarjeva ulica 35, 1234 Mengeš, ID(DŠ): SI-24398934, tomaz.stebe@gmail.com

Pobudnik in pritožnik za začetek postopka, sovlagatelj skupne zahteve na naslovno sodišče:

Ime Priimek: __________________   Datum rojstva: ___________ ID(DŠ): SI-__________

Naslov (ulica, št., pošta; kraj): __________________________________

Telefon / mail: ______________, ____________________

Dne: __________ 2022 Podpis: ______________________ {Kvalificiran digitalni ali lastnoročni podpis}

{ } Občan; {X} Državljan; {X} Uporabnik pitne vode; { } Drugo.

Konkretno: Kot pobudnik za referendum, za katerega so bili izpolnjeni vsi pogoji za razpis, ki je bil 'nadomeščen' s sklepi 'SOM20090219', imam ustavnopravno, pravno in pošteno podlago za pristop k skupni zahtevi 'Alpska pitna voda za Mengeš'. Sem uporabnik pitne vode v Občini Mengeš, redno se udeležujem volitev in delujem v organih občine.

Moje človekove pravice so kršene na podlagi Ustave Republike Slovenije - najmanj :

-        15. člen (uresničevanje in omejevanje pravic), 4. alineja – umanjkanje dejansko učinkovitih pravnih podlag za »Zagotovljeni sta sodno varstvo človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter pravica do odprave posledice njihove kršitve.« ob:

kršitvah sklepov izvoljenih predstavnikov samoupravne lokalne skupnosti;

ob zavračanju izvoljenih predstavnikov samoupravne lokalne skupnosti za razpis referenduma;

ob dejanskih nezakonitih posegih, molku odgovornih / umanjkanju dolžnih ravnanj ob zaprtju oskrbe, porušitvi povezave z alpsko pitno vodo izpod Krvavca in odvzema vodne pravice iz petdesetih let in leta 2010 - »Vodna pravica podeljena z vodnim dovoljenjem št. 35527-137/2008 z dne 16. 4. 2010, preneha veljati z dnem dokončnosti te odločbe, in sicer v delu, ki se nanaša na stranko Občino Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš. (št. 35527-19/2017-5, z dne 14. 12. 2017)«.

-        72. člen (zdravo življenjsko okolje), 1. alineja »Vsakdo ima v skladu z zakonom pravico do zdravega življenjskega okolja.« je kršena z zaprtjem in porušitvijo oskrbe z alpsko pitno vodo, zaradi: nepovezanega sistema je okrnjena zanesljivost in varnost oskrbe; alpska pitna voda ima bistveno manj kontaminantov; voda priteče sama, ni potrebno črpanje, celo poganja generatorje električne energije.

-        70.a člen (pravica do pitne vode) je kršen v celoti.

(osebni interesi in pravice (posegi, vplivi) [pravno, položajno, (ustavno – javni interes, 44. člen Ustave RS 'pravica sodelovati v javnih zadevah', ..]}

Dodatno navajam še naslednje interese, posege in vplive v pravice oz. položaj

...


+++ Organizacija s statusom pobudnik, pritožnik skupne zahteve na Ustavno sodišče Republike Slovenije

Datoteka: V pripravi.

 

četrtek, 20. februar 2020

DEMOS na Domžalskem - prispevek Tomaž Štebe dodatno


DEMOS NA DOMŽALSKEM 1990-1994+ Tomaž Štebe
https://issuu.com/antontomazic/docs/demos_na_dom_alskem-final

Obširnejši zapis z dokumenti k prispevku Tomaža Štebeta.

Gradivo kot podlaga za dopolnitve.

V volilnem letu (dec.1992) pade 1. Vlada Lojze Peterle .. December 1991 sprejet zakon o denacionalizaciji!!

1. vlada Republike Slovenije (16. maj 1990 - 14. maj 1992) je bila prva vlada, po uvedbi večstrankarskega sistema v Sloveniji (po drugi svetovni vojni). Vladi je bila spomladi 1992 izglasovana nezaupnica. Kasnejši ministri so bili naprej imenovani, v skladu s tedanjim zakonom o izvršnem svetu, za državne sekretarje oziroma predsednike komitejev.

DEMOS

Predsednik vlade Alojz Peterle
Podpredsedniki vlade Mitja Malešič - za družbene dejavnosti - izv. 16.5.1990
Jože Mencinger - za gospodarstvo - izv. 16.5.1990, razrešen 8.5,1991, Andrej Ocvirk - izv. 8.5,1991
Leopold Šešerko - za varstvo okolja in regionalni razvoj - izv. 16.5.1990
Ministri
Maks Bastl, predsednik Republiškega komiteja za trgovino - imen. 16.5.1990; razrešen 12.2.1992
Igor Bavčar, republiški sekretar za notranje zadeve - imen. 16.5.1990
Katja Boh, predsednica Republiškega komiteja za zdravstveno in socialno varstvo - imen. 16.5.1990, razrešena 15.1.1992
Božidar Voljč, minister za zdravstvo, družino in socialno varstvo - imen. 15.1.1992
Viktor Brezar, predsednik Republiškega komiteja za drobno gospodarstvo - imen. 16.5.1990
Andrej Capuder, predsednik Republiškega komiteja za kulturo - imen. 16.5.1990
Janez Dular, član Izvršnega sveta Skupščine Republike Slovenije, zadolžen za vprašanja Slovencev po svetu in italijanske in madžarske narodnosti v Republiki Sloveniji - imen. 16.5.1990
Franc Godeša, predsednik Republiškega komiteja za borce in vojaške invalide - imen. 16.5.1990
Alojz Janko, predsednik Republiškega komiteja za zakonodajo - imen. 16.5.1990
Janez Janša, republiški sekretar za ljudsko obrambo - imen. 16.5.1990
Miha Jazbinšek, predsednik Republiškega komiteja za varstvo okolja in urejanje prostora - imen. 16.5.1990
Jožef Jeraj, minister za trgovino - imen. 12.2.1992
Stane Stanič, predsednik Republiškega komiteja za informiranje - imen. 16.5.1990, razrešen 24.4.1991
Jelko Kacin, republiški sekretar za informiranje - imen. 24.4.1991
Marjan Krajnc, predsednik Republiškega komiteja za promet in zveze - imen. 16.5.1990
Marko Kranjec, republiški sekretar za finance - imen. 16.5.1990, razrešen 8.5.1991
Dušan Šešok, republiški sekretar za finance - imen. 9.5-1991
Jožef Jakob Osterc, predsednik Republiškega komiteja za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano - imen. 16.5.1990
Ingo Paš, predsednik Republiškega komiteja za turizem in gostinstvo - imen. 16.5.1990
Rajko Pirnat, republiški sekretar za pravosodje in upravo - imen. 16.5.1990
Jožefa Puhar, predsednica Republiškega komiteja za delo - imen. 16.5.1990
Izidor Rejc, predsednik Republiškega komiteja za industrijo in gradbeništvo - imen. 16.5.1990
Dimitrij Rupel, predsednik Republiškega komiteja za mednarodno sodelovanje - imen. 16.5.1990
Peter Tancig, predsednik Republiškega komiteja za raziskovalno dejavnost in tehnologijo - imen. 16.5.1990
Miha Tomšič, predsednik Republiškega komiteja za energetiko - imen. 16.5.1990
Igor Umek, predsednik Republiškega komiteja za družbeno planiranje - imen. 16.5.1990
Peter Vencelj, predsednik Republiškega komiteja za vzgojo in izobraževanje ter telesno kulturo - imen. 16.5.1990

2. vlada Republike Slovenije je bila vlada v obdobju od 14. maja 1992 do 25. januarja 1993. Predsednik Vlade Republike Slovenije - dr. Janez Drnovšek
Koalicija: LDS, SDS, ZLSD, Zeleni Slovenije, Demokratska stranka Slovenije, SSS
minister za notranje zadeve: Igor Bavčar (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za zunanje zadeve: Dimitrij Rupel (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za obrambo: Janez Janša (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za pravosodje: Miha Kozinc (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano: Jože Protner (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za promet in zveze: Marjan Krajnc (14. maj 1992-25. januar 1993)
minister za varstvo okolja in urejanje prostora: Miha Jazbinšek (14. maj 1992-25. januar 1993)

Pretekle Vlade Republike Slovenihje

+++ https://www.youtube.com/watch?v=2bCT7vx9xqk - FAKTOR #364: DEMOS 30 LET KASNEJE (mag. Bernard BRŠČIČ, mag. Sebastjan JERETIČ) Kaj od DEMOS-a za današnjo uporabo lahko vpliva na nove generacije ..
Kaj od DEMOS-a je za današnjo uporabo in kaj lahko vpliva na nove generacije ..
Nosilci odgovornosti ne odgovarjajo osebno za neodgovornosti in jim je za lastna nedejanja, ki bi jih morali narediti ali namerno nedejanja – osebno ne odgovarjajo. Glej razpravo v +++ https://www.youtube.com/watch?v=b5316g8s2lw - FAKTOR #366: BIZNIS ALI MAFIJA (mag. Ivan SIMIČ, mag. Rado PEZDIR) - Ni osebne odgovornosti in posledic - 27 min.


Avtocesta mimo Domžal 1990-1994


Knjiga DEMOS NA DOMŽALSKEM 1990-1994+ - prispevek Tomaž Štebe

Dodaten zapis o okoliščinah, mnenjih, strokovnih prispevkih in razpravah o umestitvi in poteku avtoceste Vransko – Ljubljana (Blagovica – Zadobrova) mimo Domžal ter (sedanjih) izkušnjah.


Osnutek dodatnih opisov

Odsek Krtina – Šentjakob je bil odprt septembra leta 2001 (zapis Slamnik 21. 9. 2001) in s tem na teh osmih kilometrih direktno presekal Domžale in Dragomelj od zaledja na vzhodu. S tem se praktično nihče ni več obremenjeval.


http://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-HO0RUXCC/15f43820-c9da-4b65-b030-842f8ba094c6/PDF


ponedeljek, 2. december 2019

OBVOZNICA MENGEŠ, PREGLED 1997 - 2019

OBVOZNICA MENGEŠ
zgodovina dogajanja od 1997 do 2009

v treh delih:
Nulti del - objavljen v Mengšan 2019 december (povsem skrajšan po diktatu)
Prvi del - poslan kot članek (ni smel biti objavljen kljub že posatvljenemu za tisk)
Drugi del - podrobneje s slikami in dokumenti.

Nulti del  - lahko preskočite (objavljen v Mengšan 2019, dne 13.12.2019 - krajšan pod prisilo in v pismih bralcev na strani 43, da je bil sploh lahko objavljen (župan je, po pregledu že pripravljenega glasila za tisk, od odgovornega urednika zahteval krajšanje na 1500 znakov s presledki!)

Add caption
Moje mnenje v zapisu uredniku (slika desno): "Menim, da je neprimerno in nedopustno, da župan zahteva krajšanje. Lahko samo pove svoje mnenje oz. ga napiše v naslednji izdaji.
Odgovorni urednik je edini, ki v skladu s zakoni ureja javno glasilo.
Prispevek ni namenjen rubriki ’Pisma bralcev’ ampak kot članek.
Kot sem že napisal vsebinsko dopolnjuje dvostransko objavo novembra z 11.325 znaki. Moj članek ima (samo) 7.469 znakov. Ni naštevanje in ima pomembno, poučno-izkustveno, vsebino."


Prvi del (članek za Mengšan 2019 december, ki ni smel biti objavljen!)
OBVOZNICA MENGEŠ
Zgodovina dogajanja – kratko in slikovno

Preusmeritve tranzitnega prometa iz mesta Mengeš s svojo osrednjo lego S–J (Kamnik–Ljubljana) in V–Z (Štajerska–Gorenjska) je posta(ja)la nujnost že v osemdesetih letih. Izgradnja avtocest k razbremenitvi ni prispevala. Prej nasprotno, saj U-sistem avtoceste okoli Ljubljane in premalo prepusten obroč okoli Ljubljane ter močno, že nenormalno povečan promet, še povečuje obremenitve na naših državnih cestah. Predvsem tovorni promet in dnevne migracije v/iz Ljubljane.

Obvoznico Mengeš je uspel uvrstiti v državne projekte poslanec (1996-2000) in župan g. Janez Per. In to celo v DARS-ov plan. Razlog je bil v nameri, da bi U-avtocestni (AC) sistem Ljubljane zaokrožili s hitro cesto med štajerskim in gorenjskim krakom AC: Želodnik/Krtina–Vodice/Torovo. Nerealno – okoljsko in prostorsko – je bilo kraka povezati z avtocesto, kljub poskusom npr. pod / nad homškim hribom (slika 1).

Tako je Mengeš začel dobivati ne le povezovalno (hitro/glavno) cesto pač pa tudi vzhodni krak obvoznice. Za mesto Mengeš smo to celoto sprejeli kot obvoznico. In so začele nastajati idejne študije variant in lokacijski načrti potekov. Pa jih poglejmo.

Primerjalna študija variant poteka zahodne in širih vzhodnih obvoznice Mengeš, dokument iz 1999 april, je prikazan na sliki 1. Povzema podobno, bolj podrobno, študijo variant potekov iz leta 1997 (navedeno v drugem delu tega opisa dogajanja). Zahodni potek je podoben. Kar nekaj jih je bilo, ki so zagovarjali celo zahodni, še enkrat dražji, potek s tunelom v dolžini 820 m! Trije vzhodni variantni poteki iz leta 1997 se v posameznih odsekih ločijo od kar štirih iz leta 1999. Varianta A tik ob Detelovi ulici z vijugastim potekom iz leta 1997 je bila umeščena v plane že davno pred tem. Leta 1999 je bila preoblikovana v dve verziji (A, A’). B in C varianti pa sta ostali skoraj enakega poteka kot dve leti prej. Veliko jih je zagovarjalo najbolj oddaljeno C varianto poteka - za zadnjo hišo na Jarški cesti pred mostom čez razbremenilnik.


(Slika 1) Druga primerjalna študija variant zahodne in vzhodnih obvoznic Mengeš in CELOTA variant glavne ceste Želodnik-Mengeš-Vodice (april 1999 – LUZ d.d., na osnovi podobnih predhodnih april 1997 – PNZ d.o.o.

Vse te študije DARS-a so se končale na Severu za odcepom ceste v Koseze oz. Topole in odcepom makadamske ceste proti Drnovemu.
Ko sem pričel z delom kot župan, konec leta 1998, sem bil takoj pod pritiskom opozicije (SLS, LDS, ...), da nadaljujemo na osnovi študije iz leta 1997 s C-traso, kot je bila vnešena tudi v prostorski plan. Toda na ta plan sta bili vloženi najmanj dve ustavni tožbi za presojo zakonitosti. Upravičeno zaradi spornih oz. neizvedenih postopkov in kasneje ugotovljenih drugih nepravilnostih z jasnimi interesnimi ozadji. Ob tem je minister za promet in zveze mag. Anton Bergauer poslal novo študijo obvoznice in povezovalne ceste z datumom 1999 april (slika 1), sklepom o najprimernejši B varianti in z zahtevo za odzivno poročilo Občine Mengeš. Novembra 2000 pa je bil razgrnjen lokacijski načrt celotne povezovalne (hitre / glavne) ceste že z rondoji in varianto B poteka obvoznice Mengeš brez rondoja za Topole (slika 2 levo, objavljeno v Mengšanu 2000 oktober). SLS je bila tedaj v koaliciji z LDS v 4. vladi RS od februarja 1997 do junija 2000, minister Bergauer pa potem minister do konca novembra 2000 v času 5. vlade dr. Bajuka.
Štirje rondoji so bili tudi posledica vplivanja nekaterih, ki so vztrajali na zaključku povezovalne ceste takoj na Gorenjsko cesto (slika 2 levo). Zato sem naročil posebno strokovno presojo zaključka obvoznice pri strokovnjaku dr. Vinku Vodopivcu (Slika 2 desno). Dosegli smo še peti rondo!
Kljub stalnemu nasprotovanju opozicije pa so argumenti in strokovnost naših predlaganih rešitev in novih spoznanj pretehtali. Med prvimi v Sloveniji smo – zaradi enakopravnosti vključevanja v promet in v izogib semaforiziranim križiščem – uvedli rondoje. Bila je tudi resna ideja poglobitve obvoznice iz okoljskih razlogov zaradi prometnih vplivov. Toda s tem bi ob pridobljenem gramozu dodatno izgubili veliko dodatnih površin za priključke/rondoje.
Končna izvedba je sedanje dejstvo (Slika 2 sredina). Žal pa ima celota dvoje, troje pomanjkljivosti, lahko dolgoročno, tudi hudih varnostnih: dvoje semaforskih (!!) prečkanj in zavit potek pod hišama na severu kljub zavzemanju za raven potek brez semaforja (Slika 2 desno).

Smo pa dosegli pet krožišč – rondojev, ki se prvotno niso niti omenjali, podaljšanje do Topovske jame tako, da je Gorenjska cesta v celoti lokalna in poseben S priključek Jarške ceste na rondo za Groblje, ki ga je DARS sprejel z velikim odporom. Slednje je bilo predvideno kot zelo nepraktična obvezna smer v desno proti (nazaj) Preserjam – priključku na Kolodvorsko.



(Slika 2) Zasnove obvoznic z rondoji: levo - avgust 2000 s štirimi rondoji (LUZ d.d.); sredina - končni potek (Mengšan november 2001); desno - posebna presoja variant za peti rondo ter ravno traso med četrtim in petim rondojem (dr. Vinko Vodopivec).


Imeli smo dobro sosledje možnosti vplivanja – dveh poslancev. Gradnja je trajala nedopustno (pre)dolgo. Očitno zaradi množice drugih interesov. Kot poslanec sem dobil zelo koristen nasvet od, lahko ga imenujem, g. Gregorja Ficka, rekoč: ’neumorno jim dopoveduj, zahtevaj dejanja in jih osebno spremljaj’. Zato sem vsa leta mandata mesečno dokumentirano spremljal in deloval za obvoznico – izmenoma v Mengšu in na DARS-u. Z več enotnosti in sodelovanja bi morda uveljavili in primerneje dosegli rešitve: podvoz za kolesarje in pešce proti ’Lipcam’ – Stobu in proti Drnovemu ter ravno traso od Kamniškega rondoja do zadnjega pri Topovski jami nad hišama Stele, Bele – kjer je sedaj drugi (nepotrebni) semafor. Ne bom pozabil komentarja brez argumentov DARS-a: »Vse ste dosegli, tega pa ne boste! Sami naredite podhod – npr. za ’Lipce’–Grobeljski drevored.« Neumorno delovanje spremljanja in spodbujanja za izvedbo je nadaljeval poslanec Robert Hrovat (SDS).
Tako imamo obvoznico z dvema semaforjema – povsem po nepotrebnem z zaustavljanji, stroški in možnimi nevarnimi primeri. Niti slednje opozorilo jim ni šlo do živega. Dosežena izvedba pa je vsekakor bistveno boljša kot je bila predlagana v letih 1997 oz. 1999.
Vsekakor je 22-letno ’mečkanje’ po že sprejeti trasi in desetletno po že izbranem izvajalcu (SCT), ki je do začetka gradnje glavnega dela propadel, primer, ki se v normalno delujoči in strokovno-proračunsko urejeni državi ne (sme) dogaja(ti).
Konec dober, vse dobro, je nekako tolažilno – obvoznico imamo prvi na tem odseku navezovalne ceste Želodnik/Krtina–Mengeš–Vodice/Torovo. Hitra AC-povezava krakov štajerske in gorenjske AC pa to ni in verjetno nikoli ne bo. Saj smo ji uspeli umestiti rondoje namesto semaforjev, ki dajejo enakopravno vključevanje – in tudi sicer je vprašanje ali je bila hitra povezovalna cesta dveh krakov AC načrtovana resno. V to je dvomil že moj prvi sogovorec na ministrstvu za promet g. Žarko Pregelj, državni sekretar (SLS). Upravičeno!


Kako naprej? Vsekakor je potrebno mesto Mengeš ustvariti kot mesto druženja le z nujnim lokalnim prometom, brez (dvignjenih) pločnikov, kjer imajo prednost pešci in kolesarji. Primerov oz. zgledov ustvarjanja takih območij je tudi v Sloveniji že nekaj – Slovenska v Ljubljani, Kolodvorska v Domžalah, …